11 februari 2009

Tro det eller ej, men jag klarade det!

Tentan är godkänd! Grymt på gränsen, ett poäng över godkänt, men bara det inte är ett under så är jag glad. Det är så himla skönt, att ha den avklarad för jag orkar bara inte skriva om den.. *glad*.

Jag har tidigare skickat in kompletteringar på två uppgifter sen i höstas, fått tillbaka en godkänd och har en kvar, och jag vet inte vad som tar sån tid.. men hellre den att putsa på än tentan..

Nya kursen är fortfarande rolig, vi leker, sjunger och har kul! Jag har nu beställt en gitarr, så fin, hoppas den kommer idag, så jag kan spela, öva och bli riktigt duktig. På fredag ska mitt arbetslag ha redovisning för ett kapietl ur en bok och då ska jag ensam spela Pippi Långstrump på gitarren inför hela klassen.. nervöst men roligt..

Igår och idag är jag ledig från skolan. Har två referat att skriva dock.
Igår var sambon ledig också så jag passade på att ta ledig jag med, eftersom jag ändå hade en dag till. Då ringer mamma om panik på hennes jobb, så jag var snäll och ska hoppa in några timmar och jobba idag. Surt för sovmorgonen som försvann, och som jag känner att jag verkligen behöver och surt för att jag då måste sitta hela eftermiddagen och skriva referat. Men det gör inte så mycket egentligen. Skrev lite grann nu, och det tar nog inte så värst lång tid att slänga ihop de där..

På onsdag blir jag ensam och övergiven. Sambon åker iväg till Danmark och jobbar, blir väl 2,5v borta.. Jag ska passa på att bli av med sockerbegäret, äta bra, träna riktigt bra och sortera upp mina skolgrejor.. Blir nog bra det där..

Nu måste jag äta lite frukost innan jag tuppar av utav utmattning och klä på mig lite kläder innan mamma hämtar mig..

Inga kommentarer: