6 februari 2009

Fredag..

Och jag är ledig.. Men helt ledig är man ju såklart inte.
Jag ska strax iväg och tvätta, och eftersom man ska springa ner varje timme så känns det onödigt att ens försöka vila mellan vändorna.. så jag ska städa.
Kan kännas skönt att ha det städat när helgen kommer, speciellt då jag jobbar och det inte kommer att finnas tid för det då..

Sen tänkte jag försöka få ihop två referat jag ska skriva på två böcker, men vi får se hur det går med det.. Inge bråttom än så länge, kan göra dem de två lediga dagarna jag har nästa vecka..

Träningen går otroligt bra. Jag går dit nästan jämt och oftast går det bra, självklart finns det dagar där man inte vill, men det brukar ändra sig när man står där och drar i vikterna.. Men det känns riktigt bra.. Och jag har en plan. Sambon ska åka och jobba i Danmark i tre veckor, åker vecka 8/9, och då tänkte jag starta och inte äta något skit överhuvudtaget! Så är det jobbiga över när han kommer hem och ska fresta mig.. Då har man tid att ta en promenad efter varje styrkepass, extra promenader när jag har tråkigt, och verkligen sätta fart på fläsket!
Det är min plan, sen får vi se...

I skolan är det just nu bara såå roligt. Vi lär oss att spela gitarr, vilket är svårare än man kanske tror, men det går ändå över förväntan.. Jag tycker jag är riktigt duktig för att aldrig ha spelat förut. Så nu letar man desperat på nätet efter en gura att köpa, vill verkligen ha det.. Men den får juh inte vara för dyr..

Nej, måste ner till tvättstugan.. så det blir klart någon gång..

Inga kommentarer: