17 februari 2009

Fasar för morgondagen..

Sambon lämnar mig.. Han åker till Köpenhamn och jobbar i två-två och en halv vecka..
Trots att jag förmodligen vet att det kommer gå bra, när han åkt, är det nu, innan, riktigt jobbigt.. Vill inte. Samtidigt som jag tror det kan vara bra att vara ifrån varandra, sakna varandra. Ska försöka njuta av ensamheten, och det kommer jag nog göra, fram till den punkten som gäller sova. Jag har riktigt svårt att sova ensam, plus att jag är mörkrädd och inbillar fram massa ljud som faktiskt inte finns.. Men det löser sig det också...

Igår började nästa del i skolan- bild. Och jag är sällan så arg, så länge. Jag var rasade förbannad hela dagen. Dålig information i allmänhet, men sen att vi ska göra saker som jag aldrig kommer göra med mina barn. Känns onödigt, och en sån skillnad från fyra veckors riktigt rolig drama och musik, till detta.. Men det är väl bara att lida igenom, vilket jag egentligen inte vill, jag vill ju använda mig av detta, men men.. Idag var hon sjuk, vilket gjorde att idag var det rätt roligt..

Träningen går riktigt bra, och ännu bättre ska det gå när sambon är borta. Jag har i en vecka eller så riktigt slarvat med kosten vilket kanske inte syns på kroppen i sig, men i ansiktet.. Finnar överallt.. Äckligt.. Så jag ska skärpa mig med kost och fortsätta med bra träning så ska det nog bli bra!

Nu kommer sambon snart hem.. Ska njuta av varje minut tillsammans med honom ikväll...

Inga kommentarer: