29 januari 2009

Trött

Det är himla dåligt med uppdateringar från min sida just nu, men det beror nog främst på att jag är så trött hela tiden.. Vet inte varför, men jag försöker ignorera det så gott det går..

Den nya kursen är såå rolig. Vi har precis avslutat dramadelen på delkurs ett och ska börja musiken på tisdag. Draman innbar att vi lekte, hela tiden. Olika lekar, med olika syften. Vi kom väldigt nära varandra i klassen och känner att det är en riktigt bra sammanhållning just nu. Skitbra klass. Det känns inte alls så där jobbigt att göra saker inför klassen utan man känner sig rätt trygg.
Musiken ska bli riktigt rolig. Vi kommer att sjunga många barnsånger, och lära oss spela gitarr. Ska stränga om svärmors gitarr som jag lånat och försöka träna lite innan dess.

Just nu går dock mycket ledig tid till att spela trummor. JAG ÄLSKAR DET! Så himla roligt!
Och det är det jag ska gå och göra nu.. :)

Inga kommentarer: