3 maj 2008

Var tog solen vägen?

Det har varit fint hela veckan, men när man sen väl blir ledig då försvinner det!!!

Idag gick jag upp runt nio för att gå min morgonpromenad, men hade så grymt ont i benet och mitt knä att det blev bara en 35 min. Vet inte vad det är för knas.. Men jag kände att det var bättre att gå hem så jag senare kan springa.

Jag och sambo ska snart iväg och handla lite, inför kalset imorgon (sambo fyller) och han ska köpa en tröja. Vi ska även lämna massa flaskor från valborg och lördagen innan samt pantburkar.. Ligger i hela köket så det ska bli skönt att bli av med det.

Så idag blir det till att slänga ihop några tårtor, städa lite, tvätta lite och träna så klart. Annars inget särskilt. Sambon har blivit förkyld eller nått, ont i halsen och snorig. Jag försöker hålla mig undan för jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu..

Igår sprang jag 8 km, tung löpning men jag klarade det. Jag ska försöka springa 9km idag istället för imorgon så att jag har det korta passet till imorgon, för gästerna kommer runt tre så det blir lite stressigt. Jag kommer inte hinna någon morgonpromenad men så får det vara.

Jag klarar mig än så länge väldigt bra utan godis, läsk och allt det där sockret jag brukar äta. Det var värst efter löpningen, då jag kände ett stort sug efter godis, eller choklad för att vara ärlig men det gick bra. Vi grillade karré och det var såå gott! Underbart väder, jag blir så lycklig..

Trevlig helg.. Måste rusa till tvättstugan..

Inga kommentarer: