6 maj 2008

Trött

Känns som en vanlig rubrik för mina inlägg.. Men det är faktiskt svårt att komma på nya rubriker..

Idag har jag haft första dagen på praktiken. Ganska hyfsad dag ändå. Fick praktiskt taget tvinga min handledare att sätta sig ner och prata med mig, men i övrigt var det bra. Jag gjorde inte så mycket mer än att umgås med de små liven. Underbara.

Jag har suttit nu i ca 2 timmar efter praktiken och skrivit ihop en studieplan, gick över förväntan och ska bara hitta mål och syfte för en av mina aktiviteter och sen kan jag skicka iväg det till min lärare som kommer på besök på måndag.

När jag kom hem satte jag mig som sagt vid datorn en stund. Sen kände jag mig riktigt trött och matt och var nära att ställa in träningen. Jag hörde med en kompis om hon ville gå promenad med det kunde hon inte. Så jag gick ändå. Sprang mina 6km på 39.22, riktigt dålig tid, men med tanke på att jag nästan inte sprang alls så är det mycket bra. De första 4 km gick grymt bra, lätta steg och jag trodde att jag utan problem skulle kunna springa timmen som jag hoppades på, men sen blev det tungt. Så det blev 6km och sedan promenad timmen ut.

Nu är jag ganska matt och trött. Jag funderar på att ta en proteinbar, för jag vet att det är lite matbrist som gör att jag känner mig så här och kommer förmodligen göra det..

Nu är det Ugly Betty och sen dusch i någon paus..

Inga kommentarer: