8 maj 2008

Sur, irriterad och jävligt trött

Fan.. Ursäkta mitt språk men vad trött jag blir..
Läste precis mailen, hade ingen möjlighet med det igår då jag hade en timma mellan praktiken tills tåget gick mot Stockholm..

Alla mina helger i bro är inställda, förutom en dag. EN DAG!! Jag ska ringa dem och skälla lite, för så kan man faktiskt inte göra. Jag tror inte att det hjälper men vad fan! De har nu gjort så att jag sitter i jävla ordentlig skit när det gäller mina räkningar i juni. Det är ju himla lätt att hitta helgjobb för fyra helger bara... Jag blir så trött och ledsen på att ständigt behöva vända på varenda öre och det finns alltid i huvudet, ångesten och paniken över att en dag inte kunna betala sina räkningar... AAARRRGGGHHHHH!!!

Igår jobbade jag på kvällen på Stadshuset så jag är lite trött. Eller jo, väldigt trött. Men men, så är det.. Det var en lätt middag och man fick se den stiliga kronprinsessan.

Idag är det praktik igen, och jag ska idag vara med på ett utvecklingssamtal, ska bli himla intressant. Sen ska jag och min handledare (får tvinga henne) gå igenom studieplan och lite andra grejer som ska göras. Men annars går det bra, jag njuter mycket av att vara utomhus, för den friska luften (utan baciller) och eventuellt när solen kikar fram, lite färg i ansiktet. Fast när jag har på mig mina gigantiska solglasögon är det inte mycket av ansiktet som syns... Hihi..

Nej, ska ta och packa väskan och sätta på mig lite kläder innan jag ska iväg..
I eftermiddag ligger det på schemat att springa 10km, känns riktigt tungt, speciellt med tanke på att jag är helt slut i kroppen, och då mycket i benen. Får se hur det blir.

JUST DET!! Igår var det vägning och underbara tider! Minus ett kilo. Helt underbart. Nu är det bara att fortsätta kämpa så är man snart redo för beachen!

Ha en underbar torsdag!

Inga kommentarer: