8 maj 2008

Hyfsat ordnat.. underbart väder

Man kan inte vara annat än lycklig.. Solen skiner och man känner sommaren närma sig..

Angående mina inställda pass på helgerna, jag ringde imorse och berättade hur besviken och arg jag var (jag var så arg att jag nästan grinade), och hur viktigt det var att jag behövde jobba.
Restaurangchefen skulle kolla med några andra anställda och se om någon ville vara ledig. När jag kommer hem har ägaren och chefen kollat upp läget och fixat in mig varje helg förutom bara nu på söndag. Inte lika mycket timmar, men det är fortfarande bra. Läget är nog under kontroll.

Idag ska jag, snart faktiskt, iväg och springa. Självklart i detta underbara väder, utomhus. Jag ska försöka springa milen, hoppas bara jag orkar. Annars halvan.
Jag sitter just nu på golvet och skriver, orkar inte förklara varför. Och nu har jag ont lite överallt och ska lägga mig på soffan en stund, vänta tills sambon kommer hem och sen iväg.. Ska eventuellt försöka boka in ett pass på söndag på stadshuset, har ändå två resor över..

Inga kommentarer: