15 maj 2008

Koffein-chock!

Jag är så trött att jag idag, som aldrig dricker kaffe, har druckit tre koppar kaffe. Snacka om att man är hög på koffein.. Men jag är inte trött i alla fall..

Jag har varken ork eller tid att gå in på några detaljer i mitt liv så det blir en snabb beskrivning. Igår jobbade jag efter praktiken och det gick bra, tungt jobbat, ont i ryggen och hemma ett. Så idag var det än en gång tungt att stiga upp.

Idag ska jag städa och läsa, imorgon ska jag vara i skolan och mycket ska göras inför det, och på kvällen kommer några tjejer över för middag och spela wii.
Så ingen träning idag heller, har helt enkelt inte tid, och jag bestämde mig länge sen att skolan faktiskt måste gå före. Får vara stenhård med kosten istället..

Jag har gått ner 3hg sen förra veckan, och jag är verkligen glad över att inte ligga på plus, men nog är jag besviken allt. Hade hoppats på mer. Men sen har jag inte räknat heller, kört på känn, och det blir lätt några hundra extra kalorier hör och där.. Så nu räknas det..

Ska sätta mig med boken och försöka läsa ut skiten, innan jag somnar. Städningen gör jag nog då och då under kvällen.. Ska laga en god fiskgratäng också.. Mums.. Älskar fisk..

Inga kommentarer: