19 maj 2008

Fruktansvärt trött

Jag känner mig matt och orkeslös.. Känns inte som en bra början inför Vårruset imorgon.

Jag gick hem tidigare från praktiken idag, en timme, tar igen den på fredag. Jag var så trött, mådde riktigt dåligt och ville inte vara kvar. Dessutom ville jag inte vara där över mellanmålet med risken att vara svag i sinnet och käka massor av mackor..

Jag har nu suttit och knåpat på B-arbetet, det som jag kan göra hittills. Vi har fått ledigt från praktiken på måndag för att sitta och göra klart det, och jag är väl inte orolig för att vi inte ska få ihop det, men jag tänker bara på hur irriterande det kommer att vara att vänta på responsen från läraren, på det som man måste ändra för att vara godkänd (det kommer att vara respons, de har sagt att man inte kommer att komma undan det), och de kommentarerna kan komma runt midsommar. Kul! Mitt i ledigheten. Då gäller det bara att fort som fan träffa Bella och göra det. Hon är beräknad att föda 4 juli så det är lite tajt. Känner att jag hellre gör det när hon är höggravid än när hon har en minsting att ta hand om, det tar mycket mer extratid. Får se hur det blir. Jag är väldigt lättad över att det snart är över. Två veckor kvar och sen är det sommarlov!!

Ringde idag Maxi för att se om man kunde få något schema då jag vill veta om jag är ledig på mammas examensfest och se om jag kan boka in några pass på Bro, för fester - vilket är då jag tycker det är roligt att servera, men det var inte klart. Jag sa att hon skulle skicka över schemat så fort det blev klart, även om det i början bara är för några veckor. Kan vara skönt att veta..

Nu är jag slut, och jäkligt trött att sitta med dumburken i knät. Ska slå på tv:n och gosa ner mig under en filt. Borde ta tag i städning.. Men jag vilar en stund..

Inga kommentarer: