21 maj 2008

Vårruset avklarat!

Och det gick bra. Jag kände under hela löpningen förkylningen som jag har i kroppen och det gick tungt. Dessutom var det ganska kallt så det var lite jobbigt för andningen.. Men jag förbättrade min förra tid, även om det inte är någon märkbar skillnad, sprang på 27.10, är faktiskt skitnöjd med det. Att jag var sjuk gjorde att jag verkligen inte mådde bra efteråt, höll på att spy, svimma och mådde allmänt dåligt. Men det gick över ganska snabbt.

Det störtregnade från och till hela dagen och det var bara att hålla tummarna att vi skulle klara oss. Och visst gjorde vi det, solsken och fint väder, underbart, synd bara på den kalla blåsten, man höll på att frysa ihjäl när man väntade på övriga laget som gick, och under pickniken.

Sambon åkte igår. Känns lite svårt att fatta. Det var tungt när jag kom hem igår och ingen var hemma. Jag duschade och lagade mat (matlåda) och satte mig i soffan och kollade på ett avsnitt av Terminator. Vid tolv kände jag att jag MÅSTE sova, speciellt då jag skulle upp klockan sex. Hade mycket väl kunnat suttit uppe hela natten, för jag ville inte sova själv, men jag var rätt slut så det var inga problem.

Nu ska jag ordna matsäck inför ett pass på Stadshuset. Skulle gärna vilja vara hemma och vila men vad gör man?
Just det.. Vägde mig igår, (och unnade mig sen en frukost med sambon..mysigt.. ) och hade gått ner 4hg. Jag är faktiskt nöjd, och det känns bra att det faktiskt är minus varje vecka... Nu kämpar jag mot ett högt mål, med minus2kg till nästa vecka, vilket praktiskt taget är omöjligt, men man måste sikta högt ;)

Nu måste jag packa iväg mig.. Trevlig onsdag!

Inga kommentarer: