4 mars 2008

Tröttsamt sliten..

Usch.. Känner mig inte pigg i kroppen alls..

Jag är grymt trött, och väldigt besviken över löpningen idag.
Det gick så dåligt som det bara kan göra.
Jag slutade på praktiken 14.00, jag fick min rast kl 13.00 och då gick jag en 30 min rask promenad. När jag sen slutade en halvtimme efteråt knallade jag runt på stan och hem i närmare 30 min. Jag kände på vägen hem hur trött jag var och speciellt benen. Lite osmart att gå promenad så pass tätt inpå löpningen. Det gick tungt från första steget. Var tvungen att sakta ner tre gånger och promenera för att få ner pulsen. Mina ben skrek av smärta och jag var spyfärdig. Alltså inget att hänga upp på väggen. En tid på 33.15 är bedrövligt.

Men det är bara att fortsätta!
Imorgon bitti ska jag springa innan praktiken, och jag tvivlar väl att det går bättre, men jag ska i alla fall göra mitt bästa.
Efter praktiken imorgon, ska jag jobba på Stadshuset och jag är inte alls upplagd för det. Vill bara gå hem och vila, kanske plugga lite.. Men absolut inte jobba.
Men men, jag måste ha pengarna och bättre att jobba mitt i veckan och sen vara ledig hela helgen...

Nu fortsätter Gossip Girl, imorgon kommer rapport om vikten!
Godnatt!

Inga kommentarer: