4 mars 2008

Trött..

Jag skulle så gärna vilja lägga mig tillbaka i sängen och sova igen.. Usch vad det är tungt nu.. Och lika tungt var det igår morse.. Det blev nog lite väl lite vila i helgen.. Det är bara att se framåt, helgen som kommer ska vi bara softa och vila, och ja, självklart träna.

Blev ingen löpning igår då jag gick till Bella efter praktiken och satt och försökte förstå uppgifter och allt som har med skolan att göra.. Jag gick därifrån runt fem och kände mig inte direkt sugen att då gå och köa till löpbanden på gymmet.
Så jag tog bilen och handlade det sista som behövdes till månadshandlingen.

Idag är det då praktik igen och jag är i full gång med mitt lilla Mini-tema Påsk, och det är verkligen jätteroligt. Pyssla och dona med barnen! Idag är det rörelse på schemat, men jag ska också försöka hinna med lite målning med i alla fall några barn.

Efter praktiken ska jag gå hem och direkt dra på mig löpningskläderna och sticka iväg. Annars blir det inte av.

Imorgon är det vägning igen och jag ser inte fram emot det efter den här helgen.. Inte riktigt exemplarisk. Dessutom vet jag att min kära tävlings-kompis Madde har gått ner iaf 8 hg, vilket är mycket på en vecka.. Men jag kämpar på ordentligt nu, får förhoppningsvis utdelning nästa vecka istället!

Nu ska jag nog vila en kvart, är helt slut, innan det är dags att packa sig iväg och gå till förskolan..

Trevlig tisdag!

Inga kommentarer: