5 mars 2008

Jag bryter ihop

Jag känner hur paniken växer och jag vet ärligt inte vart jag ska ta ivägen.
Det är allt. Jag är så jävla trött. Träningen går inte bra. Vikten går inte bra. Jag ska jobba ikväll, sambon tog med sig tågkortet vilket innebär att jag måste köpa enkelbiljett, dyrt.
Jag har panik över skolarbeten och ekonomi. Hmm.. har jag glömt något. Tvivlar.

Jag blir trött på detta ständiga vändande på ören för att klara av att betala alla räkningar men samtidigt kunna leva lite. Ett litet sammanbrott är på väg. Känner det. Vill bara lägga mig ner och gråta. Är trött på att känna pressen av att jaga jobbpass för att kunna betala mina räkningar sen när man inte får några pengar från CSN. Sen att behöva åka ända in till Stockholm för att jobba är inte det ultimata.

Jag tror jag sjukskriver mig idag och på fredag. Det handlar om fem och sex timmars jobb, med två timmars resa på det. Det är inte värt det.

Men jag är så trött. Och om en kvart ska jag stå på bandet och springa igen. Med min energi lär det gå åt pipsvängen idag med!

Måste klä på mig och gå annars blir jag sen..

Inga kommentarer: