30 mars 2008

Snart ny vecka igen..

Ja, så var helgen över igen.. Lika fort som alltid sprang den ifrån mig.. Men det har varit en bra helg.

Igår svullade jag som aldrig förr (ätardag) och mådde väl till och från lite dåligt men utan dåligt samvete! Idag gick jag utan problem tillbaka till de få kalorierna och ska kämpa ända till lördag igen! På onsdag hoppas jag att allt mitt slit märks på vågen och jag (förhoppningsvis) är tillbaka där jag var innan påsk.
Det blev inget kalas igår då båda födelsedagsbarnen var sjuka. Det blev flyttat till nästa helg istället. Vi åkte till våra bästa vänner och myste med god middag (oxfilesås och pasta) och väldigt kassa filmer ;)

Idag har vi tränat och städat. Plockat bort påsken och diskuterat om olika saker som behövs inhandlas till lägenheten för att vi ska kunna organisera upp allt.. Ska kika efter en skänk till köket och senare en ny bokhylla till vardagsrummet. Vi skulle ha köpt ett nytt soffbord i går men det fanns inte där vi kikade så sambon får ta med sig det från Barkaby på lördag när han åker hem från någon tråkig digital mässa i Stockholm.

Träningen idag blev en lätt löpning. Tänkte köra lite lugnt innan mina tunga pass i veckan. Sprang en halvtimme och kom nästan 4,5 km, hyfsat för att ha tagit det lugnt.

Nu lagar vi köttfärssås och ska hoppa in i duschen..
Ännu en vecka att se fram emot (not) och ny kurs, får se hur det blir..

Inga kommentarer: