31 mars 2008

Trött..

Usch.. vill inget annat än att gå och lägga mig igen... Väldigt frestande.. Men.. Jag ska baka bullar till min mormor och känner att det tar sin tid och det kan vara skönt att ha det gjort. Kan ju alltid sova en stund när jag är klar!
Innan jag kan börja baka måste jag knalla iväg till macken för att inhandla lite mjölk och margarin. Vi skulle ha gått igår men efter träningen blev det städa och sen hann vi helt enkelt inte. Ganska skönt ändå att gå upp halv sex och se att det är 5 grader varmt ute. Behöver man inte frysa ihjäl..

Jag ska idag också försöka läsa lite till torsdagens pass, det är väldigt krångliga instruktioner till nästa delkurs men min klasskamrat har listat ut vad vi ska läsa till torsdag, och eftersom vi börjar på onsdag har jag ingen lust att sitta onsdagkväll. Tänkte först vänta med allt och höra vad de säger på kursintroduktionen men tydligen är det ingen rolig text heller, men dock ändå bara på drygt 55 sidor så det är inte så mycket.

Idag blir det ingen träning. Ska ju springa imorgon så vi vilar. Istället ska vi ta en liten promenad till Jysk och Willys, där vi på förstnämnda stället ska kika efter en skänk och sen köpa lite mjölk och bananer.

Nej, dags att knalla iväg.. Det tar emot men det är skönt när det är över. Måste ju ställa upp på lilla mormor och ge henne bullar när hon vill det!
Trevlig måndag!

Inga kommentarer: