23 mars 2008

Sjuk igen... #@!!

Helt j**la otroligt! Det är något allvarligt fel på mig.. Sen vad det är för fel har jag ingen aning..

Gårdagen hos mina föräldrar var mysig. Vi lagade middag, fick besök av barndomsvän med bebis (urgullig) och bara slappade. Det blev en ganska sen middag då besöket med bebisen kom precis då vi tänkt börja göra iordning middagen.

Maten smakade underbart gott, vi var alla väldigt hungriga och jag väldigt stolt över min kalkon som typ var den godaste i hela världen. Sällan man äter så mört kött. Men sen är jag grym i köket också ;)

Efter maten fick jag ont i magen. Trodde väl att det var för att man åt för fort, men jag tog bara en portion och verkligen ingen överdriven mängd så.. Jag tänkte väl att det skulle gå över. Vi åt lite efterrätt och åkte hem runt åtta, vi var trötta.
Väl hemma fick jag så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag försökte gå på toa men icke! Sen runt nio, började helvetet.. Jag spydde hela kvällen.. Jätteskumt. Fattar inte varför! Spydde sista gången runt två och var såå törstig, men eftersom jag märkte att även vattnet kom upp igen kunde man inte riktigt dricka.. Så jag försökte sova på soffan en stund.
Vid fyra vaknade jag till och bestämde mig för att försöka sova i sängen.
Som tur var kunde jag sova och vaknade igen runt nio.

Jag har kunnat äta och dricka idag, även om magen är långt ifrån bra, och jag känner mig lagom hängig. Lagom lägligt när man tänkte börja träna igen... Typiskt.. Ikväll ska vi till sambons föräldrar på middag så jag stannade hemma från gymmet för att kunna åka dit.
Är så jävla trött på att ständigt vara sjuk. Och aldrig något som är normalt, utan massa konstigt som inte går att förklara.

Nu ska jag skriva ut schemat för tjejmilen som nyligen kommit och lägga ner all kraft och energi på att verkligen följa det. Jag ska klara det!!

Fortsatt trevlig Glad Påsk!

Inga kommentarer: