5 mars 2008

Magsjuk?

Jag mår bättre än i morse. Det var bara en sån grej som kom, som nu är över.
Jag ställde in jobbpasset och ska njuta av att inte jobba.

Istället funderar jag på om jag börjar dra på mig en magsjuka. Fick det sist jag var på praktiken och nu verkar det vara dags igen. Sist låg jag hela helgen och jag verkligen hoppas att det inte blir samma sak nu igen.
Just nu är jag bara lite dålig i magen och lite ont, ingenting som jag måste vara hemma för. Dock har ungarna smittat mig med hosta också.. Blir så trött att vara ny på förskolor, för man blir jämt sjuk!

Jag tänkte gå en promenad istället för löpning (blev ingen i morse), men jag hostar väldigt så jag stannar nog hemma.

Idag har jag börjat sett slutet av mina projekt på förskolan. Ett barn är helt klart. Det blir riktigt fint allting! Jag är nästan stolt.

Nu ska jag ta och skriva på datorn inför ett referat.

Inga kommentarer: