18 mars 2008

KLAR!

Eller??
Jag själv tycker i alla fall att jag är klar med den fruktade kappan. Jag tycker den är bra, men är den rätt?? Har mailat en lärare och frågat så vi får se. Och tills jag fått svar från henne kan jag inte göra annat än att njuta av ledighet! För jag har faktiskt ingenting att göra!! Helt otroligt, kors i taket!

Underbart! Så nu ska jag äta lite, lata mig på soffan framför tv:n och om en timme knalla till min mor och de underbara barnen på hennes jobb. Tar en omväg dit så att det blir en timme dit och en timme hem. Blir bra det. Och det bästa är utan dåligt samvete. Jag har tid att gå promenader. Har tid att göra vad jag vill.

Är jag ledig imorgon tror jag ska påsk-städa lite. Får passa på, så kan vi njuta av en ledig fredag istället för att städa..

Ha en underbart bra tisdag!

Inga kommentarer: