2 mars 2008

Inflyttningsfest

Vi var hemma en kvart-tjugo minuter efter det att vi kom hem från kryssningen, när vi vidare for till våra bästa vänner och deras nya lägenhet. Jag är så glad för deras skull att de hittat ett eget ställe!
Dessutom har vi nu närmare till varandra, och det blir lättare att träffa alla vänner!


Vi åkte så tidigt dit, för att vi var tvungna att åka hem tidigt, då sambon idag jobbar och jag måste plugga. Jag drack dessutom alkohol för första gången på nästan 1,5 år. Det var ett test för att se om jag frivilligt inte dricker eller om det är så att jag verkligen mår dåligt varje gång jag dricker. Jag drack ett antal hot-shots, så himla gott och farligt, tre stycken smirnoff ice och en drink från värdinnan. Jag blev berusad och mådde bra. Det bästa var att jag tydligen lyckades hälla i mig tillräckligt mycket vatten eftersom jag idag mår bra, bara lite seg. Men sen drack man inte så länge heller.
En väldigt lyckad kväll, vi tittade på melodifestivalen och det var riktigt roligt. Efter det åkte vi hem. Och det var skönt, för man kände sig inte allt för trött i morse. Men det var ändå tråkigt att åka ifrån en sån lyckad fest. Men det kommer flera.




Inga kommentarer: