16 januari 2008

Trött...

Usch... Det blir tyngre och tyngre att gå upp... Jag vill just nu bara gå och lägga mig igen.. Dock ska man iväg och jobba.. Kommer nog att piggna till när jag går dit.. Det är ändå en promenad på 30 minuter.

Tenta igår. Jag var helt slut, utpumpad och hade världens huvudvärk efteråt, men det är vanligt. Jag skrev massor på det mesta, kunde mer än jag trodde på största delen men sista delen som gav mest poäng, där sket det sig totalt.
Har jag riktigt j**la flyt (för något annat är det inte), så kanske jag klarar den precis. Men det stod still i huvudet och det jag gissade på var helt galet fel. Så jag tror inte det.. Men den är över och jag är så lättad.. Nu ska jag bara njuta fram till måndag över att inte ha något att plugga, inte ens tänka på skolan. Bara jobba, baka och sova... Ska bli skönt.

Idag slutar jag klockan 15, hem och vila sig inför spinningpasset 18.00. Just nu är jag inte mycket upplagd för det men jag måste ju. Man blir ju inte smal och snygg av att ligga på soffan ;)

Imorgon blir det ett kort arbetspass mellan 10-13, och efter det ska jag baka bullar till mormor och biskvier till födelsedagen.. Kan inte fatta hur fort det går och man redan fyller nästa vecka..

Nu ska jag ta och borsta hår, tänder och kanske sätta på mig andra kläder än mina knall-turkosa byxor..

Inga kommentarer: