14 januari 2008

Tenta imorgon

Och idag, den viktigaste dagen av alla. Då, smiter jag från pluggandet totalt...
Känns för jävligt rent ut sagt. Jag känner inte alls att jag kan det tillräckligt mycket men jag orkade bara inte. Jag pluggade nog lite för mycket förra veckan, jag lessnade..
Men när jag tänker på det jag ska kunna, tror jag ändå att jag kan mer än vad jag tror och hoppas att det sitter där inne. Bara jag får rätt frågor... Men grejen är om det räcker..
Oavsett kommer jag vara riktigt lättad över att ha det gjort imorgon och kunna slappna av i några dagar innan nya kursen. Behöver inte ens tänka på tentan, kuggar jag så kuggar jag och då är det bara att skriva om!

Idag har jag då organiserat upp min garderob (för sjuttioelfte gången, för mycket kläder och för liten garderob), och just nu fungerar det ju. Får se om det håller.
Sen var jag på spinning. Min kompis som jobbar på gymmet skulle filma passet till Les Milles, de som gör passen och så, och jag tog det ganska lugnt. Gjorde det för hennes skull, och hade egentligen tänkt att vila idag men det gick det också..
Jag kom hem, hungrig, och åt duktigt (först en proteindrink precis när jag kom hem), en tallrik full med grönsaker och kyckling. Hur gott som helst!

På onsdag ska jag jobba, och på kvällen har jag en ansiktsbehandling (fick presentkort förra året när jag fyllde och det började gå ut), på en och en halv timme och det ska bli sååå skönt.
Torsdag är det också jobb, bara tre timmar men ändå, och det ska bli så roligt!

Torsdag och fredag är det dessutom gratis solninggymmet så då blir det att träna då. Ska bli skönt att sola och iaf få lite färg.

Nu fortsätter Simon och Thomas program på trean.. På återseende...
Håll tummarna!

Inga kommentarer: