10 januari 2008

Torsdagmorgon

Ja, och jag kan erkänna att jag längtar tills imorgon. Sista dagen, och sen får man sova.. Är så himla trött.

Spinningen igår gick väl bra. Det kändes ganska trögt och det märktes att det var ett tag sen, men jag kämpade på och fick ur mig en hel del svett. Dock var de här extra sadelkuddarna slut, så jag har ont i min rumpa. Får det hur lätt som helst. Mina ben i rumpan måste ha en otrolig förmåga att sticka ut när jag sitter... Men men...

Imorgon ska vi äta lite tacos och titta på Lets Dance, och sen lär man slockna på soffan.
Jag kommer att köra ett spinningpass under dagen och i övrigt gäller det att ta igen för dagens missade pluggtimmar så jag kommer att vara lagom trött.

Känner just nu inte mycket sugen på att jobba, men det blir bättre så fort man kommer dit.
Efter jobbet blir det (om jag orkar) att plugga lite innan jag sticker iväg till Body Pumpen..

Vägde mig imorse. Och jag startar det nya året med en vikt på 67,7kg alltså 7,7 kg att gå ner. Sen tror jag att jag kommer att vara nöjd. Och då är det bara att bygga muskler för att se ut så som jag önskar.

Nu ska jag dricka en proteindrink, skriva lite tentalappar att läsa på rasten på jobbet och sen frukost och iväg!

Inga kommentarer: