8 januari 2008

Ont i huvudet

Inget ovanligt fenomen. Har tenta om en vecka och det slår aldrig fel med spänningshuvudvärken till den.. Så himla roligt att plugga till något så viktigt när man har ont i huvudet. Men men..
Det går ändå ganska bra att plugga...tror jag. Känns som om jag har ett hum om allt. Nu gäller det bara att jag får in lite mer kunskap, för ett hum räcker inte.

Har varit riktigt trött idag igen. La mig för att vila efter att sambon åkt, men låg mest och vände på mig.
Sen mitt på dagen när jag läste, höll jag på att somna, och tillät mig att vila i en halvtimme.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på för träning. Det finns ett spinningpass, eller så blir det ren styrka. Tror det faktiskt blir det sistnämnda då jag inte pallar med att cykla med detta huvud.

Nu kom sambon hem, och jag ska smälla i mig lite gröt så att vi kommer iväg så snart som möjligt!

Inga kommentarer: