7 januari 2008

Ingen spinning trots allt

Nej... Jag hade ju glömt att boka passet, satte mig nästan halv fem (passet började sex) och skulle boka. Det var självklart fullt.
Men inte är jag så ledsen heller. Jag är idag väldigt trött, och tar igen det en annan gång.
Så det blev vilodag idag istället för imorgon.
Måndagar är egentligen lika som fredagar, man är såå trött... Och vi brukar vila på måndagar eftersom vi tränar lördag och söndag, men denna helg blev det vila lördag.

Men som sagt, ingen panik.

Gjorde ikväll fiskpinnar, spenat och potatismos, väldigt gott.
Nu ligger sambon utslagen på soffan och jag ska väl göra honom sällskap snart. Titta lite på tv och sen tidigt i säng, så man orkar plugga plugga hela dagen imorgon!

Har idag skickat ut alla inbjudningar till eventet som jag och min bästa vän ska ha för att vi fyller denna månad. Hoppas många kommer. Blir en sån enkel sak som att bowla, de har restaurang och bar där så man har liksom allt!

Sambon ska åka utomlands på jobb här om några veckor och det har ännu inte kommit någon bekräftelse på att det blir de veckor som det blivit sagt. Han åker bara några dagar efter att jag fyllt och efter "festen", och jag är orolig att han inte kommer att vara hemma på min födelsedag.. Födelsedagen firas med släkt och de vänner som inte kan komma på det andra. Ska göra smörgåstårta och en smaskig chokladtårta (båda mina favoriter, för det är ju ändå jag som fyller), och sen funderar jag på att slänga ihop några biskvier att bjuda på. Det är ju så himla gott och enkelt att göra.

Nej, ska fylla på vattenflaskan och kurera bort halsont och trötthet på soffan. Kanske en kopp te? Ja, det ska jag ta.

Inga kommentarer: