18 januari 2008

Äntligen fredag!

Och det känns. Vad jag är trött. Blev ingen morgonpromenad eller morgonjoggning som jag tänkt mig. La mig igen i sängen om vilade en stund till.
Sov så himla dåligt inatt. Hade ont i kroppen efter gårdagens träning och kände mig då imorse inte riktigt i form.

Jag håller nu på att tvätta, gör bottnarna till biskvier och ska snart gå till mormor för att lämna över bullarna jag bakade. Det gick bra, dock blev det bullar i hela köket. Tyvärr slank det ner några bullar för mycket vilket det dåliga samvetet ständigt påminner mig om.. Men men.. Väldigt stressigt, men jag kom i alla fall iväg till träningen.
Det blev en typ halvtimmes träning. Bättre än ingenting säger jag. Vi var båda väldigt trötta. Men under tiden jag var där körde jag verkligen stenhårt och känner av det idag.
Ikväll (eller eftermiddag om sambon lyckas sluta tidigare som önskat) så hoppas jag att kroppen samarbetar för en timmes löppass på bandet. Jag är riktigt sugen på att sätta igång med det.
Sen vet jag också att om jag springer en i alla fall tre gånger i veckan, så kommer jag att gå ner i vikt, vilket alltid är roligt! Känner dock av löpningen från igår, då det var vääldigt länge sen jag sprang, så någon lätt löpning blir det inte, men det är bara att kämpa!

När jag kommit tillbaka från mormor, ska jag göra klart bottnarna till biskvierna, och sen vila framför en sån härlig film: Pricilla- öknens drottning! Helt underbar!

Bottnarna börjar bli klara i ugnen, bäst att ta ut dem...

Inga kommentarer: