9 oktober 2012

Svensexa

Min man blev överraskad med en såhär i efterhand sen svensexa. Fast utan pinsamheter. Blev wn riktig grabbkväll.

Mycket lyckat var det och maken börjar väl nu att bli återställd :P

Jag var supernervös inför eventet då jag skulle få med lite grejer och övernattningssaker utan att han märkte det. Hua..
Drömde till och med mardrömmar.

Men alla verkar ha varit nöjda allra mest mitt hjärta. Riktigt överraskad också.

Kul när man ser så många vara där för hans skull. Nästan så man blev lite rörd :)

Jag tog med resten av familjen där de höll till och åkte hem, åt mat och nattade tjejerna. Sen slog vi på filmen vi aldrig får se för grabbarna, bästa nånsin- FÖRTROLLAD!!! Underbar film. Dock somnade jag i perioder under filmen. Men vad gör det..

En bra helg :)

Skickad från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: