10 oktober 2012

ONT!!

Vad fan händer..
Igår gick vi med barnen till skogen för att laga mat. Vi hade först lite samling och fruktstund. Jag ändrade från att sitta på marken till att sitta på en sten för att jag fick lite ont i ryggen- inget konstigt med det, har aldrig kunnat sitta på marken.
När jag sen skulle gå och samla ihop pinnar till elden ökade smärtan i ryggen så jag faktiskt stod och grät. Stackars barn. Ett barn frågade: varför ser du så konstig ut? Haha.
Fick alltså så ont att jag knappt kunde gå, och det var riktigt tungt. Ringde sjukvårdsupplysningen och massa andra men fick väl inget vettigt svar.
Jag kunde sova, men jag rör på mig väldigt mycket när jag sover och det var smärtsamt varje gång.
När vi gick upp imorse var det värsta projektet att bara kunna ta upp skålen för att ha i kattmaten.. Då funkar det inte att jobba.
Så det blir att stanna hemma. Gillar inte att belasta kollegorna med det men jag har inte mycket val.
Hoppas sjukgymnasten ringer upp mig så jag kan träffa honom och se vad som hänt.
Nu passar jag iaf på att läsa en bok om pedagogisk dokumentation som vi ska läsa men jag inte ens har börjat med. Kan ju knappast göra så mycket mer...
:/
Skickad från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: