10 maj 2012

Woohooo!!

Jag pratade med en mamma på jobbet som jobbar som sjukgymnast om min krampande rumpa..
Hon sa det jag redan visste- stretcha!
Men också att jag kunde prova att smörja in skinkan med tigerbalsam.
Så det provade jag idag.

VILKEN LYCKA!
Kändes bra, om man bortser från stela och trötta ben pga träningsvärk. Det blev 2+2km löpning. Helt klart godkänt. Får börja lite lugnt. Fick lite känningar i ryggen i slutet så jag får väl smörja in den också nästa gång.

Men det var så härligt! För jag vet att jag lätt kan ta igen för missad träning om jag bara springer och springer. Man liksom springer ifrån vikten ;)

Så på måndag när jag siktar på morgonträning igen blir det löpning på morgonen..

Och vårruset närmar sig.. Den 21 maj är det dags! :)
Fick fina tröjan igår. Faktiskt väldigt bra i år. Varken för tajt eller kort. Helt perfekt.

Skickad från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: