10 maj 2012

Uppgång..

Av humöret alltså! :)

Det börjar sakta men säkert att gå bättre!

I tisdags körde jag som sagt Pump- och det var som om alla muskler i kroppen var på vippen att krampa (då kör man tillräckligt hårt va..!?). Men passet gick i alla fall bra, och det var skönt efter några dagars krämpor av allergin.

Gårdagen gick väldigt över förväntan. Jag slutar klockan 16 på onsdagar och mitt GULDpass Body Step börjar inte förrän 18.30 så det är ju lite tid att döda innan dess.
Jag tänkte igår typ gå på bandet i en timme eller så innan passet men det blev det inte... Jag körde ett tungt pass CORE innan och det var tufft. Kändes ordentligt i magen.
och Steppen var grym. Jag kände mig stark och pigg! Alltid lika härligt.

Förmodligen har jag regnet att tacka till att jag mår så pass bra, men jag siktar oavsett på att köra igång med morgonträningen igen på måndag. Det bara måste jag.

Näe - dags att skriva lite utvecklingssamtal. :)

Inga kommentarer: