3 maj 2012

Torsdag morgon

Och underbart att man är ledig imorgon! Det har varit två tunga morgnar och det är tungt att bara vara just nu.
Allergin är till max och jag mår rent ut sagt skit! Igår låg jag utslagen på soffan hela kvällen..
Det är som att ha feber och dunderförkyld.. Inte kul. Täppt i näsan har jag varit hela natten också..
Morgonen har varit sådär.. Jag hade inga bär hemma så morgondrinken gick inte att göra.. Aja kosten blir ju sådär den här veckan som sagt.
Istället stannade jag och köpte en latte ... So far so good..
Hinner in i första rondellen och kaffet vickar!! Aaarrrgggghhhh.... Suck..
Försöka torka lite medans man försöker hålla sig på vägen.. Gick bra ändå..
Går ur bilen och undrar var bilnyckeln tog vägen.. Efter en stund- ja kvar i bilen.. Haha...
Så jag hoppas dagen bara blir bättre.
Underbart väder och nya grupper. Härligt!
Idag slutar jag ett och ska åka direkt och klippa mig.
Perfekt- då är man fin inför morgondagens firande när sambon fyller år.

Sen ska jag hem och se om katterna lever.. Idag är första dagen de är ute hela dagen.. Men det är klart de klarar sig. Igår när jag kom hem hade de rivit hela toan så nu får de allt vara ute!

Ser fram och längtar verkligen efter imorgon som kommer bli så bra! Mer om det sen..

Ha en finfin dag i solen! :)


Skickad från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: