29 maj 2012

Tisdag

Och inte fullt lika trött idag. Sov rätt bra och fick rätt mycket sömn.
Sömn är så himla viktig.

Jag tvingade ut mig att springa imorse. Var härligt skönt att jag tog mig i kragen och tog mig ut.
Dock gick det inte riktigt att springa. Så jäkla mycket pollen i luften. Gör så himla ont i halsen.
Så jag gick istället. Och eftersom jag tänkt att springa på halva tiden än jag borde promenera blev det en kort promenad. Bättre än ingenting.

Bestämde i alla fall åt jag måste skärpa mig och ta mig ut varje morgon. Vikten står typ still och visst jag har väl fuskat lite med kosten- men inte alls mycket, börjar komma in i det där nu. Men det JAG behöver för att gå ner är att träna på morgonen. Så det måste jag göra. Enkelt.

Igår rensade jag grusgången, eller som jag sa fel häromdagen- gräsgången, vilket inte är helt fel på vad det faktiskt är.
I 3,5 timme drog jag i det där jäkla ogräset och kunde knappt gå efteråt för att jag hade ont i ryggen. Men nu är det klart. Sånär på en liten plätt under min bil, men jag orkade inte flytta den.

En kollega är sjuk på jobbet så det blir lite övertid i veckan och man blir lätt lite utmattad av det.. Men jag ska kämpa på med allt.

Sen ska vi på studiebesök imorgon efter jobbet. Och det enda jag kan tänka på att jag så mycket mer gärna hade velat träna... Suck..

Nej klockan springer som vanligt ifrån mig. Dags att packa ihop allt och åka och jobba. :)

Skickad från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: