31 maj 2012

Jobb jobb jobb

Kom hem halv tio igår.. Började jobba halv nio. Så det blev "bara" ett tolvtimmarspass... Fy..
Man var ju inte pigg.
 
Vi var iväg på studiebsök till en förskola. Måttligt imponerad. Verkligen inte värt att missa träningen.
Hade gärna kört både Core och Step.. Aja, får försöka nästa vecka - men då är det väl inga pass pga Nationaldagen istället... :)
 
Jag åt mellis vid halv tre och tänkte ta med en keso till besöket men glömde det!
Så jag åt sen igen vid halv tio. Bara en sju timmar senare. Jäkligt hungrig. Jäkligt seg.
Men faktiskt har jag varit riktigt duktig med kosten denna vecka. Förvånar mig själv nästan.
Tror jag har insett att sommaren faktiskt är här redan och nu gäller det att ligga i.. :P
 
Men det blev ingen promenad imorse. Ställde klockan och var väl inte så där DÖtrött som man kan vara, men kände att kroppen inte var pigg. Så jag tror ändå det var ett smart val att inte gå.
Får springa nån km extra ikväll.
 
Nej, dags att jobba. Ha en fantastisk torsdag så hoppas vi att regnet håller sig borta.. :)

Inga kommentarer: