18 mars 2012

Veckans träning..

Har varit godkänd.

Började i söndags då jag körde på med dubbel-realease Body Pump och Body Step...mäkta slut i kropp och knopp.

På måndagen tog jag min träningsvärk och satte mig för att premiärcykla till jobbet! Hua vad ont det gjorde.. Men så fort man blev varm släppte det. 40 enkla minuter tog det och det var härligt soligt väder.
Hem..kan jag säga att det inte var så enkelt.. Herre jisses... Uppförsbacke smått motvind.. ONT i benen.. Ja, det gick tungt men så klart tog jag mig hem.

Tisdagen blev typ samma visa, cyklade till och från jobbet.

Onsdagen blev det bilen till jobbet- helt enkelt för slut i kroppen. Och på kvällen ett härligt Step pass.

Torsdagen bil igen, och hem efter kort dag på jobbet för att möta upp sotaren så han kunde komma in, sen iväg till stan för att klippa lite på topparna, för att sen köra dubbelpass. Det blev Pump och Combat. Och jag satt verkligen och funderade på ifall kroppen orkde två pass- jag visste egentligen svaret men körde på ändå.
Pass nr två-combaten- innebar att jag inte hade en gnutta energi kvar vilket gjorde att jag var redo att spy hela passet. Men jag körde på så gott jag kunde.

Fredag och lördag blev vila, fredagen var jag till Västerås för att träffa PTn och lördagen brukar vara skön att bara vila på. Även om det blev lite trädgårdsjobb...

Och idag Step. Känns bra... :)

Inga kommentarer: