19 mars 2012

Måndag

Då var det snart dags att bege sig till jobbet för ytterligare en vecka med de underbara barnen och de fantastiska kollegorna.

Morgonen började med att klockan ringde några minuter innan fem. Då gick jag upp och klädde på mig för första morgonträningen..
Och iväg for jag..eller ja..lite lugnt lunkande.. Kan faktiskt inte komma ihåg sist jag sprang en längre bit, av olika anledningar här det inte blivit av.
Men jag sprang - i mina 30 minuter. Och efter halva vägen började det kännas lite lättare. Så helt klart godkänt.
Det är ju bara att se framåt, det går snabbt när man löptränar - inom några veckor så kommer det att gå mycket lättare (kanske är även jag det?!).

Så jobb mellan 7,30 och 16, sen iväg till gymmet. Här inte riktigt bestämt vad jag ska köra. Tänkte köra Pump imorgon så styrka kanske inte är helt smart.. Blir väl nån konditionsträning..

Men det tråkigaste med denna måndag är ju att det börjat SNÖA!!! Hallå!! Nu räcker det... Nu vill jag njuta av våren för tusan... Aja.. Tror inte det kommer att ligga kvar..

Ha en trevlig måndag! :)

Skickat från Yahoo! Mail på Android

Inga kommentarer: