30 augusti 2011

Sjukgymnast


ÄNTLIGEN!!!
Nu har jag hittat en människa som är vettig, som förstår mig och som jag tror verkligen kan hjälpa mig.
Gick till sjukgymnast idag. Och han var så bra. Han gick att prata med och han gav mig massor med övningar som jag ska göra typ varannan dag för att stärka upp bålen- och med det få mindre ont i ryggen. SUVERÄNT!!

Och det bästa var juh- ja om du känner efter en tung vecka att du har lite mer ont än vanligt- då kanske du ska ta ett spinningpass som är lindrigare mot ryggen?
VA!!?!! Han säger inte till mig att jag måste vila från träningen eller någonting sånt, utan göra det som jag tycker är roligt, kör på men tänk på tekniken. WOW!
Lyckligare än lyckligast!! Så nu behöver man inte hymla över att man tränar. Skönt. Detta kommer att funka. Jag känner det.

Det går bra nu. :)

Inga kommentarer: