27 januari 2010

WTF!!!

Begravningen var riktigt jobbig. Jag var knäckt och helt förstörd. Och när jag efter ceremonin gick in på toan för att snyta mig såg jag hur jag såg ut - shit.. Helt uppsvälld och typ röd i halva ansiktet.. men vem bryr sig då?

Efter ceremonin åkte vi nära och kära till en lokal i närheten och fikade lite. Mycket trevligt. Pratade med kära släkten, kusiner som man knappt träffar längre så det var roligt. Så nu känns det ändå lite lättare än innan.

Sen knallade jag iväg till läkaren. Underbar läkare. Och jag blir så glad då, för jag har träffat så mycket svin till läkare.
Men tydligen har jag öroninflammation! MEN SUCK!!! Ja ingen fara med det, hämtat ut antibiotika men det som stör mig är att jag under den tio dagars långa kuren får jag inte träna. Hålla mig så lugn som möjligt. Och det känns surt. För nu tänkte jag köra på STENHÅRT inför examensfesten för att vara riktigt fit. Aja, så fit som jag kunde bli. Men men..

Nu ska jag vila lite, har knappt hunnit andas efter begravningen har knallat runt hela staden känns det som och har precis ätit lite och ska vila lite innan jag tar tag i berget med disk innan sambon kommer hem runt åtta. Hoppas kollegorna har det bra på kryssningen.. jäkligt trist att missa en kick-off.. Men vad gör man? Har och kommer inte ångra mig att jag istället gick på begravningen!

1 kommentar:

Sanna sa...

Bra att du gick på begravningen även om jag förstår att det var mkt jobbigt...