28 januari 2010

Krock

Bussen krockade i morse. Vi hade inte alls kommit långt när bussen försökte väja för en bil som stod riktigt tokigt, och med tanken på placeringen så tror jag han måste ha fått sladd eller nått. Det blev inga märken alls på bussen men eftersom de stod där ute i nästan en kvart så antar jag att bilen fick sig en smäll. Sen var det äckligt varmt på bussen så med alla plagg kläder blev man riktigt svettig.. mindre roligt. Jag fick igår kväll feber igen, tredje natten i rad. Börjar bli lite smått sliten. Dessutom fick jag igår ont i det andra örat, och bra det tänkte jag, eftersom jag nu går på penicillin. Men jag har fruktansvärt ont!! Öronen är acceptabla men halsen! Att bara svälja saliv är en pina och att äta eller dricka något är hemskt. Hoppas det snart blir bättre. Idag tänkte jag gå ut med barnen. Vi har knappt varit ute alls med sjuk personal och allt men idag tänkte jag passa på.

Inga kommentarer: