26 januari 2010

Ont i halsen

Jaha, då står man i ett folktomt Uppsala igen. Inte lika trött som igår vilket är lite konstigt då jag sovit jättedåligt. Igår tränade jag! Och ni skulle sett mig! Sån glädje, kraft och motivation!! Jag var verkligen lycklig!! Och det gick bra, trots två veckors "vila". Dock fick jag JÄTTE ont i halsen och har idag ont som.. Och jag vet, mycket väl att vid halsont är det rent av farligt att träna. Fast jag tänkte köra på lite lätt ändå.. Pallar inte att vara hemma, jag mår som bäst när jag tränar regelbundet. Ikväll ska jag dock klippa mig kl sex så vi får se när jag är klar om jag tränar idag. Imorgon är det begravning.. Bara tanken på den gör att det känns jävligt jobbigt.. Så imorgon blir det en tung dag.. Men nu fokus på idag. Även idag har vi en sjuk i personalen. Igår gick det dock väldigt bra, barnen var ovanligt lugna, så det var skönt. Så Lina, vila upp dig i lugn och ro så att du blir frisk. Näeh nu måste jag sätta på mig vantar innan jag förfryser..

1 kommentar:

Lina sa...

Jag vilar och vilar allt jag kan, feberfri idag, bra otroligt ont i kropp, bihålor och huvud. Så kommer imorgon, men vi ses på torsdag då. Du gör rätt i att gå på begravningen istället, jag lovar att uppdatera allt efter kryssningen! Lycka till idag! Ta hand om dig. Kram