25 januari 2010

Måndag och väldigt trött




Skönt att ändå vakna upp imorse, har sovit väldigt bra, mår hyfsat och det är ännu en underbar vecka på jobbet. Dock var jag GRYMT trött.. Ville helst följa med bussen tillbaka till Enköping bara för att få sova en stund till..

Idag bestämde jag mig. Jag tog ledigt på onsdag för att gå på begravningen. Trist att missa en rolig kryssning med jobbet men det här är viktigt. Jag skulle ha ångrat mig annars. Och det bästa är att jag inte förlorar några pengar på det, inom familjen så är det befriad ledighet eller vad det hette.. :P

Så igår blev man gammal. Nej men, inte känner jag mig gammal och inte tycker jag heller att 25 är någonting att tjoa om.. Synd bara att man inte mådde hundra, för jag kunde inte riktigt njuta av dagen..
Familjen kom med underbart god smörgåstårta, och jag åt en massa fikabröd efter det -det får man när man fyller år! :P

Sambon, även om vi kom överens om att vi inte skulle fira födelsedagen nu, så åkte han iväg och köpte blommor och en film - VÄRLDENS roligaste, baksmällan - även om tanken var att han skulle köpt John Mayer CD. Så gulligt så. Men jag längtar efter att få se på filmen, älskar den!!

Nu är rasten snart slut här på jobbet och jag ska vila ögonen några minuter på soffan. Idag stänger jag, och innan jag går härifrån ska jag försöka hinna med att klämma i mig lite smörgåstårta för bussen går direkt till gymmet. IKVÄLL SKA JAG GYMMA!! Såååå lycklig! Som jag längtat, det pirrar i fingrarna.. Ska bara försöka komma ihåg att ta det lugnt och inte köra på stenhårt.. :P

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh va gott det såg ut! :)