22 januari 2010

Nu är det fredagsmyyys!!!

Sitter på bussen på väg hem från mitt andra jobb i Örsa. Idag har det gått riktigt bra och den där jobbiga känslan jag hade från förra fredagen fanns inte alls. Men den känslan kan mycket väl bero på allt som hände förra gången bland annat att jag fick feber. Men idag var det roligt, underbara barn, trevlig personal. Och det är helt otroligt att jag kan vara hemma en halvtimme efter att jag satt mig på bussen då enkel resa annars tar två timmar. Jag tänker på min moster och hennes begravning. Jag "vill" så gärna gå på begravningen, dels för att ta farväl och dels för att första att det verkligen hänt. Men jag kan inte gå. Av alla dagar, så bokade de in när jobbet har planeringsdag och ska iväg på endags kryssning.. Och jag känner inte att jag kan missa det. Planeringsdag precis när jag börjar, jag nästan måste vara med. Och det är ju jäkligt synd för jag vill oxå vara där för min mamma. Stötta henne. För om jag är ledsen, vad är då hon?

1 kommentar:

Lina sa...

Sara, vi kan uppdatera dig efter planeringsdagen. Åk inte på kryssningen när du känner såhär, man ska göra det som känns rätt och vissa tillfällen i livet går inte att göra om. Planeringsdagar kommer det flera av! Kram! / Lina