23 januari 2010

Host host

Jag gick omkring mitt på dagen idag och tänkte ska jag jobba, eller inte? Och kom fram till olika beslut hela tiden.. Till slut blev det att det kan vara bra att vila. Och just nu är jag himla glad för det beslutet. Sitter och hostar igen för hela dagen.. typ.. Har mått himla bra hela dagen, eller ja, förhållandevis bra, och hostat knappt något alls, men nu är det som vanligt igen. Får se om man kan sova inatt.

Vi har städat lite idag. Orkade inte ta allt så det blir lite städning imorgon. Imorgon kommer mamma, pappa och brorsan med smörgåstårta. MUMS!! Och det är så jag firar min födelsedag. Eftersom examensfesten är så snart så pausar jag min födelsedag, och hoppas kunna övertala min mor att ha en "fest" tillsammans med mig. Bara nära och kära. I april. Så vi får se.

Nu ska jag ligga och hosta på soffan och tycka synd om mig själv :P

Inga kommentarer: