11 januari 2010

Första dagen klar

Och jag är helt slut. För det första har jag sån huvudvärk att jag knapp vet vad jag heter, så det blir ett kort inlägg.

Dagen har varit väldigt rörig där vi alla både barn och pedagoger försöker lära känna varandra, försöker få igång riktiga rutiner. Men det kommer gå bra. Jag är inte orolig för fem öre att detta inte kommer att bli hur bra som helst!! Supernöjd!

Men nu måste jag försöka läsa igenom uppsatser. Imorgon öppnar jag förskolan vilket innebär att bussen går 4.23 och jag måste gå upp innan fyra. Fy tusan!
Får hoppas att man ändå kanske har ork för att träna, blev ingen idag av given anledning, men samtidigt tvivlar jag på att jag tränar imorgon eftersom jag måste läsa läsa läsa.

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter jobbigt. tänker på dig/sarah