4 januari 2010

En vecka kvar

Det är första veckan på januari. Det är 20 dagar tills jag fyller 25. Det är en vecka tills jag börjar jobba på mitt livs viktigaste, roligaste och mest riktiga jobb. Känns bra. 2010 kommer bli bra.

Igår mätte vi oss och tog fula bilder.. Haha.. Men det var förvånandsvärt positivt. Några mått som jag blev glad över; -4cm på midjan, -2cm på brösten.. och det syntes faktiskt om än väldigt lite, en positiv förändring på bilderna. Ska bli intressant att se skillnaden om några månader igen.

Idag kommer Mattias över för sista gången, ja för att jobba på arbetet. Vi ska fixa detaljerna som handledaren innan jul sa att vi skulle fixa, och sen skicka in det. Känns skönt, men jag blir mer och mer nervös över examinationen.. Men det är två veckor dit så jag tänker inte lägga ner så mycket tid på att tänka på det.

Idag hoppas jag att kära familjen Andreas+Valerie+William kommer hem. William kom till världen i onsdags 29e december 23.53. Sötnosen. Valerie har inte mått så bra så de är fortfarande kvar på BB. Men William mår hur bra som helst!!

Inga kommentarer: