8 januari 2010

Äntligen fredag!!

Och jag är trött.. Känner mig kanske just nu inte så mycket friskare än igår, men igår kväll mådde jag bra. Så det kanske blir bättre.
Hoppade över träningen igår, hade blivit så jäkla sent i alla fall, kom hem halv åtta från jobbet så jag vilade. Åkte istället och träffade underbara sötaste William! Såå liten människa. Tycker det är helt fascinerande att man kan vara så liten. Var rädd att ha sönder honom bara av att titta på honom :P

Idag blir det jobb igen. Sista vardagen någonsin på Maxi. Känns skönt. Idag slutar jag klockan tre och det är guld värt! Ska knalla iväg och hämta ett paket som kommit som jag budat på på Tradera. Yey!

Imorgon examensceremoni.. Hoppas jag mår bättre. Det kommer bli mysigt.

Nej, nu är jag snurrig av lågt blodsocker, dags att äta lite frukost och sen knalla iväg till ännu en dag på ICA. :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Lycka till på jobbet!