16 juni 2009

Spikmatta


Igår shoppades det igen. (Problem, Jag? Nej...bara duktig på att göra av med pengar...hihi..)
Jag inhandlade en spikmatta. Har länge funderat och alla, verkligen alla som man pratat med tycker den är suverän! Så varför inte prova!?
Den gör verkligen SKITont att ligga på, men efter kanske 5-10 minuter så blir man typ avdomnad så det är.. inte skönt men.. acceptabelt att ligga på den. Sen är ju problemet att gå bort från den, känns som om alla piggar är I ryggen, och lite så är det väl, och det är lite smärtsamt. Men förhoppningsvis gör den mycket nytta med min rygg, och det som jag hoppas blir stort plus i kanten; att jag tappar några kg, vilket många också gjort. Men det är ryggen som är viktigast.

Har jobbat hela helgen, skittråkigt, ville hellre vara hemma och mysa. Särskilt då man var tvungen att gå upp halv sju!.. omänskligt. De tog ifrån mig från mina vanliga kassapass och satte mig att öppna förbutiken både lördag och söndag. Så de lilla sovmorgnar som jag hade tidigare var borta.. En sån helg till sen är den en vanlig och sen SEMESTER.

Vecka 30 är det semester, och vi åker där på söndagen precis innan till Gotland. Ska bli mysigt, hoppas på bra väder bara. Måndagen, första dagen på semestern, är det förlovningsdag, 3 år (fattar inte vart de åren tagit ivägen) så det blir extra mys då.. Lite tråkigt är det ju att den kommer så direkt, för då kan man inte hitta något favvoställe eller så där man kan vara. Men jag tror det blir bra ändå.

Idag blir det ingen träning. Dels för att det var några killar här och gjorde rent ventilationerna i lägenheten och dels för att det blev ett oplanerat besök hos frisören. Klippning. Där ska vi disskutera hur vi ska åtgärda håret som jag förstört. Sen blir det då jobb 16-21.30.

Nu ska jag läsa lite innan jag ska spela det nya spelet vi skaffat, Mario and Sonic at the Olympic Games, massa roliga OS-spel!

Inga kommentarer: