27 februari 2009

Fredag!

Ja, jag lyckades åtminstone sova. Rätt bra till och med. Men att somna två och vakna halv nio är väl kanske inte det optimala. Speciellt inte när man ska ut ikväll. Men det löser sig.

Nu har jag mycket på schemat. Tänkte städa lite i den stökiga lägenheten, typ plocka ur den rena disken ur diskmaskinen jag körde INNAN förra helgen, så att det som står på bänken kan gömmas lite, sen måste jag duscha, och ev föna det lite, och försöka hinna med att läsa så mycket som möjligt..

Jag trodde att jag idag när jag ska jobba några timmar på förskolan skulle sluta halv sju, då skulle börja rätt sent, men jag slutar tydligen halv fem och börjar halv ett, och det är ju rätt snart. Men men.. Bättre att sluta tidigare, hinner jag göra mig iordning utan att stressa ihjäl mig..
När jag kommer hem blir det nämligen att platta håret, eftersom jag bara inte orkade duscha håret igår.. Så det får jag göra nu..

Imorgon fick jag trots allt ett jobbpass! Ingen aning vilken tid det är ännu, men fan vad bra! Så då blir jag av med min lördag nästa helg när plutten är hemma igen, fast jobbar söndagen, men det gör inte så mycket.

Nu ska jag sätta igång med allt, först en frukost.. Undra vad bara.. Hmm...

Inga kommentarer: