12 januari 2009

Wanted!!!



I lördags såg jag Wanted, med Angelina Jolie, Morgan Freeman och James McAvoy.. Ingen överdrift när jag säger att det var den bästa filmen jag sett på väldigt länge!! Grym. Jag var bara lycklig när jag såg den för alla bra scener, och jag nästan applåderade när filmen var slut.. Se den!
Jag har jobbat hela helgen, inte vidare roligt.. Mycket bättre att vara ledig, men det har väl gått bra. Jag kände mig rätt krasslig natten till söndagen och mådde rätt risigt när jag kom till jobbet på kvällen, men det gick över. Nu känner jag mig bara trött, less, stressad och bara.. vill inte.
Ska fortsätta läsa, gick bra i fredags, mycket skummande i texterna men jag måste juh. Så jag hoppas jag kan skumma igenom alla texter idag så jag kan tillbringa de övriga två dagarna som är kvar innan tentan till att försöka svara på frågorna från gamla tentor. Känns inte omöjligt, eftersom jag tog mig igenom nästan 400 sidor i fredags och det är typ vad jag har kvar. Dock är lite över 100 sidor på engelska vilket är rätt svårt att skumma igenom.. Men det ordnar sig.
Jag ser inte fram emot tentan, men det ska bli skönt att ha den avklarade oavsett hur det går. Jag kommer på torsdag när jag kommer hem (skriver till 12), bara lägga mig på soffan och lata mig, se på någon film. Man är rätt slut efter att ha skrivit. Sen är man helt ledig på fredag..skönt.
På lördag är det dags för middag med jobbet. Ska bli rikigt roligt faktiskt. Fasar dock för bordplaceringen och hamna bredvid någon som man typ aldrig pratat med.. Jag är ju inte så ofta på jobbet, så det är ju inte så att man är bästis med alla.. ;)
Men det blir nog bra det också, det är ju bara under middagen sen får man väl tränga in sig hos någon man tycker om :)

Inga kommentarer: