8 januari 2009

Trött..

..så att jag mår illa.. Och inte kan jag lägga mig igen.. Ska iväg med bussen strax innan åtta.. Lär däcka rätt rejält..
Ska in för att få respons på min didaktiska analys, för en ganska sträng lärare.. som man bara blir nervös för. Så jag förväntar mig det värsta, att jag ska behöva skriva om hela skiten.. Vilket inte är roligt då jag behöver all ledig tid till att plugga på tentan jag har nästa torsdag.
Jag är lika uppstressad som jag var i början av veckan.. Men - det går som det går. Det är självklart inte roligt med omtenta, men vad gör man? Blir det så, så är det så. Jag är rätt inställd på det, men jag tänker inte ge upp, utan ge mitt bästa försök så får man se..

Idag har jag en hemsk redovisning.. Inte med arbetslaget, som bara det är hemskt, utan själv.. Shit.. Är så nervös.. Bara inför halvklass dock.. Vilket är en liten fördel.. Ska sätta mig och skriva ihop lite stödpunkter, för blir man riktigt nervös glömmer man vad man heter..

Är sugen på att gå på Beyonce-koncerten i maj. Sambon var tveksam till om han ville gå, jag la in hennes nya skiva på hans ipod för att lyssna på, annars får jag försöka få med en tjejkompis.. :)
Tror att det kan vara en grymt bra show..

Inga kommentarer: