14 januari 2009

Trött.. men snart är det över..

Jag går på reserv.. Har brytit ihop, fått panikattack och sover knappt om nätterna..
Den här tentan tar knäcken på mig.. Har ont i kroppen och orkar bara inte mer..
Bara en dag kvar att plugga, och visst jag ligger väl rätt bra till så, men jag tvivlar att det går vägen.. Men jag ska kämpa..

Imorgon är det alltså dags. Klockan åtta sätter jag mig ner och skriver, så håll gärna tummarna då.. Sen är det bara att åka hem och slappa.. Man brukar inte orka annat heller, det är så mycket energi som går åt så oftast mår man inte så himla bra.. Men skönt ska det bli att det är över..

Tog lite pauser igår från pluggandet, genom att spela Guitar Hero. Älskar det spelet. Fick 100% på två låtar! Aldrig fått förrut.. Så duktig jag börjar bli!

Nu ska jag snart packa ihop mig till att cykla iväg till praktiken, där jag skulle varit idag för att ta igen sjukdag sen innan jul, men jag måste ju plugga så jag ska bara dit och hämta min bedömningslapp..

Bilderna är från Body-Pump-Halloween. Inte världens snyggaste Sara men lite roligt att ha tycker jag..

Inga kommentarer: